viernes, 13 de noviembre de 2009

La virgen de la cueva



Helloooooooo!!

Collons quin mal temps que fa, nens. Ha arribat l'hivern. A les 4 ja és fosc, fa fred... però diuen que no he vist res, que farà molt molt més fred al gener-febrer.
La alegría de la huerta, vamos.

La setmana passada tornar a casa em va anar molt bé. Curt però intens. Em va saber greu perquè volia haver trucat a més persones i em vaig quedar sense poder fer pràcticament res. La Mar està ultra preciosa, eeeh, i la Sònia em va fer un regal insuperable, tatuant-se la meva data de naixement al peu! Em va deixar sense paraules. Encara flipo.

Però, bé, us informo que el dia 19 de desembre tornaré a caseta per passar les vacances de Nadal, i espero poder veure a tothom! M'hi estaré fins el 3 de gener.

Al primer cole cada vegada faig més coses, cosa que no és bo. Bàsicament ara la profe em dóna grups de 7-8 alumnes i em dóna els pitjors alumnes que té. Se suposa que no hauria de fer això, però en aquest cole res no és el que ha de ser. Abans no feia res i ara faig coses que no em corresponen. La profe està boja. L'altre dia em va dir que havia fet tot un laberint de França amb el seu fill dient parenostres i avemaries. I jo: sí sí. Cada vegada em fan més tirria els catòlics i la seva doble moralitat constant. Aquest punt l'hauria de desenvolupar més però ara no en tinc ganes, i ja us n'he parlat abans, de la doble moralitat.

Crec que els nens mai havien tingut una profe tan jove i estan una mica esbarats. Em miren les cames (xD) i aquestes coses, hauré d'imposar-me més. L'altre dia vaig tenir un problema amb un, però ràpidament he fet venir els seus pares. Va dir "what the fuck". I aquí si dius paraulotes et treuen les ganes de tornar-les a dir. Aquí van tot el dia amb por. Bàsicament crec que els profes fan por pq tots estan bojos i mai saps per on et sortiran. La pròxima vegada l'enviaré dissabte al cole, m'encanta xDD Dissabte al cole, us imagineu quina merda si nosaltres ho haguéssim tingut? La repressió és la salvació. Amen.

Estic millorant les relacions socials. Demà he quedat amb una parella lingüística i dilluns amb una altra. El Jack no ha tornat a donar senyals de vida. Jo no penso anar al darrere de ningú més, encara que no tingui gaires amics, m'és igual, que ja he anat prou al darrere de la gent en la meva vida.... A més, demà dissabte tinc un sopar caribeny a casa del Michael, l'assistent de francès del segon cole. Em fa ilu, però tb em fa ràbia pq hauré de tornar a les 12.30 a casa, esbrineu per quèeeeee!!!!!!!! Transport Públic de merda. PAíS DE CENICIENTAS, això és el que és aquest país. A les 12 tot deu a casa.

Dimarts tornaré a veure a... el senyor piercing a la llengua buajajaj. A veure si aquest cop li puc demanar el telèfon. Tb m'he fet molt amb l'"Spanish Yon", un amic de la Nesta que és ultra gay, del Basque Country. Sempre diu "it's amaziiiiiiiiiiiiing" i "You knowww". El tio és decorador d'aparadors, i és molt famós en el mundillo. Fem nits espanyoles amb ell, cuinem tortilla, mengem pernil ibèric... I un dia anirem la Nesta, ell i jo a la Tate Galler,y pq ell té el pase gratuït. El tio té molta pasta.

Us deixo, flowers. Take care!

Muaaa

5 comentarios:

  1. Lorena, quina foto més maca! M'encanta! Està enorme la Mar!

    ResponderEliminar
  2. Siii!está preciosa!! Lorena, yo me piro a Málaga del 22 al 2 de enero (si todo va bien, ya te explicaré xD) así que tendríamos que intentar vernos entre el 19 y el 22! a ver qué día se va Amaia y nos organizamos! muakas!

    ResponderEliminar
  3. OOOOOOOh la teva germaneta és mot guapa! Això de queixar-se per la pluja... no s'hi val que ja ho sabies, i lo de la vida nocturna... també ho sabies... resde queixes! i a viure tot el que et deixin! jejeje

    regards from Ibiza! muaks! ja he començat a fer tota la feina que m'has posat...

    ResponderEliminar
  4. Clar Lluís, que fàcil eh que em diguis això xD me germana m'ha trucat i diu que anava amb tirants!!! Grrrrrrrr!!

    Quins deures has fet? xD

    ResponderEliminar
  5. esto.... no n'he fet cap encara... saps que no et faig gaire cas últimament... jajjaja!

    Una abraçada i abriga't i actualitza!

    ResponderEliminar