lunes, 30 de noviembre de 2009

Las cosas que el agua sabe, mejor niña que se las calle

Hellooo!!

Here I am. Avui treballo una hora només i començo a les 11.40. Que malament que visc ehhhhhh?! xD

La setmana no ha sigut gaire emocionant que diguéssim. Dilluns al cole va ser horrible, perquè em van deixar 2 hores amb els capullos de últim curs i la profe no hi era. A part que és il·legal deixar-me sola amb ells perquè jo no sóc professora qualificada a UK, si volen deixar-me amb aquella colla de maleducats, m'haurien de pagar com a "teacher" i no com a "assistant". I clar, entre això i que estic fins als collons de fer hores de més, dilluns vaig explotar. Vaig estar bastant deprimida perquè odio aquest cole i això de les hores extres no sabia com aturar-ho. Així que dimecres vag parlar clarament amb la professora monster i li vaig dir educament i amb diplomàcia (cosa que he après a fer servir a UK) que jo no feia ja més hores extres. Sembla que ho va entendre. A veure com evoluciona ara això, però de moment estic calmada ja perquè li he dit les coses clares.

La Cécile ara sembla que està sortint amb un tio que va conèixer al pub i ja no li veig el pèl. És d'aquelles persones que quan tenen novio ja no se les veu, i després quan tallen amb ell, vénen a plorar amb tu. En aquest cas, per això, no vegis com m'alegro de no veure-li el pèl. Mira que arriba a ser cansina.
O sigui que ara vaig amb un amic nou que he fet, que es diu Ismail i és turc, d'Istanbul. L'he conegut perquè és un estudiant que viu amb una família amiga de la Nesta, i també està bastant solet, com jo xD

La Susana diu que col·lecciono nacionalitats xDD Estic contenta d'haver conegut a aquest noi, però, ostres, a vegades la diferència cultural és un problema. És molt maco i atent, sempre m'acompanya a casa.. Vaia que em surt a compte com a guardaespaldas per aquests barris en els que em moc. És un turc modern. És membre de Green Peace, eh eh salvem les balenes bla bla, té un gust musical molt bo en la meva opinió.. Però dissabte vam anar a Londres a veure la il·luminació nadalenca i hi havia una fira molt xula amb menjar internacional. Jo tenia gana (per variar a Londres) i volia menjar allà. Ell no. Per què? Pq només pot menjar a kebabs o a l'Starbucks i no vol menjar enlloc més, perquè no sap si han cuinat la carn o el que sigui amb el mateix oli que han cuinat el porc. I jo: ahhhhhhh
Crec que aquest any aprendré a ser tolerant, més tolerant que mai. Clar no li pots dir res perquè és la seva religió, però hòstia, em vénen ganes de dir-li: i al pub quan et fots 5 Budweisers què? Què diu Al·là sobre això? xDDDD Però en fi, cadascú és el tipus de musulmà que vol, no? Una mica musulmà o molt musulmà xDDD Ell és musulmà així xep xep, no sé, què hi farem.

M'estic enrollant ja una mica massa però volia dir també que el caribeño buenorro em va enviar com 10 missatges mentre l'Ismail i jo buscàvem un putu kebab morts de gana. Jo no tenia el seu mòbil i veig un missatge que diu: hey lorena how are u? I jo: mu bien gracias pero quién eres? I em diu: I'm Medy. Jessica's flatmate. YEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAh Medy Medy :DDDD i quan vaig llegir el missatge: What are you doing tonight? Ja no m'importava ni Al·lah ni el kebab ni p*****. Però al final no vam quedar!!!!!!!!!!!!!!! No em va contestar més!! El meu últim missatge va ser: vale si fas alguna cosa, avisa'm, que m'hi apunto. I ja no em va contestar!!!!!!! GRGRGR No sé no entenc res. Però la setmana que ve intentaré veure'l com sigui!!

He d'anar al cole!

Fins aviat flowers

6 comentarios:

  1. joeee mira que em costa aixo! se m'ha esborrat el que havia escrit!!!
    Bueno, el que deia, que els moros foten el que els hi dóna la gana amb la seva religio! si el poc es sagrat , també ho son les birres!!!! ;)

    ResponderEliminar
  2. Que bèstia xD jajaja mira que el coneixeràs d'aquí poc!!!

    ResponderEliminar
  3. juaaaa, me parto.

    Lo del caribeño buenorro es un capñitulo que parezco haberme perdido...

    qué????????????????

    ResponderEliminar
  4. No te has perdido mucho, es justo el capítulo anterior xD

    ResponderEliminar
  5. Vinga Lluís que en el fons t'agrada que et digui flower xDDDDDDDDDDDDD

    ResponderEliminar